Skreddersydde løsninger

I dag forventer kundene at du som virksomhet skal være tilgjengelig over alt hele tiden, vi hjelper deg med å håndtere problemene som kommer inn på en god måte. Uansett hvilken kanal kundene velger å kontakte deg via, kan du enkelt automatisere kundeprosesser og arbeidsflyter. Med en smart løsning for håndtering av saker kan du samle informasjon om kundene dine samtidig som du skaper personlige, effektive og proaktive kundeopplevelser.

Slik oppretter du effektiv saksbehandling:

Velg riktig person til riktig spørsmål

Send vanskelige spørsmål til de riktige personene i virksomheten. Kundene dine har ulike behov - hjelp dem ved å tilpasse kommunikasjonen og kompetansen basert på problemene de ønsker å få løst.

Sorter og prioriter

Sorter ut hva som haster og ikke, men sørg for at ingenting blir liggende for lenge. Avtal rimelige responstider og hold kunden oppdatert. Hvis det er mulig, informer kunden om når han eller hun kan forvente et svar. Sørg også for å unngå cherry-picking, det vil si når ansatte bare velger å håndtere enkle spørsmål som er mest gunstige eller lønnsomme.

Samle dine saker på ett sted

Finn en felles prosess hvor du mottar og svarer innkommende spørsmål på. Klargjør statusen til sakene og hvem som er ansvarlig for å ha løpende kontakt med kunden. Sørg for at alle sakene dine er samlet på ett sted, uavhengig av om du mottar spørsmålene via e-post, sosiale medier eller telefon.

Kundecaser

Hva er Salesforce Data Cloud?

Har du hørt om Salesforce Data Cloud, men enda ikke helt sikker på hva det er? Her forteller vi kort hva det er og hvorfor det kan være en life saver for ditt datakaos!

Les mer

24

/

2

/

24

Optimaliser din CRM-strategi med AI: B64s veileder for beslutningstakere

I en tid der data driver beslutningsprosesser mer enn noensinne, er det essensielt for organisasjoner å utnytte den nyeste teknologien for å forbedre kundeopplevelsen og øke effektiviteten. Kunstig intelligens (AI) og maskinlæring (ML) integrert i Customer Relationship Management (CRM)-systemer, slik som Salesforce, representerer den nye æraen av forretningsstrategi. For beslutningstakere hos organisasjoner B64 samarbeider med, innebærer dette en unik mulighet til å skape en mer effektiv, personlig og innsiktsfull kundehåndtering.

Les mer

12

/

3

/

24

Tidsbesparende GPT-Prompts for Salg

Generativ AI lover store besparelser i tid og produktivitet for salgsteam.

Les mer

12

/

3

/

24

B64 Topp 10 Tips - Hva du bør vite om Salesforce Campaigns

Bli med oss i dette dypdykket der vi utforsker hvordan du kan utnytte kraften i Salesforce Campaigns til din fordel, og dermed realisere potensialet i dine markedsføringskampanjer.

Les mer

12

/

3

/

24

Økonomisk Smidighet og Fleksibilitet: En guide til smart Salesforce lisensiering

Salesforce er en ledende plattform innen skybasert CRM (Customer Relationship Management) og forretningsløsninger. Dets omfattende funksjoner og verktøy har gjort det til et uunnværlig verktøy for bedrifter i alle størrelser. Imidlertid kan kostnadene for Salesforce-lisenser være begrensende og ta en for stor andel av IT budsjettet. B64 kan bidra med strategier for å redusere kostnader og øke fleksibiliteten på din Salesforce installasjon.

Les mer

12

/

3

/

24

Last mer