I dag forventer kundene at du som virksomhet skal være tilgjengelig over alt hele tiden, vi hjelper deg med å håndtere problemene som kommer inn på en god måte. Uansett hvilken kanal kundene velger å kontakte deg via, kan du enkelt automatisere kundeprosesser og arbeidsflyter. Med en smart løsning for håndtering av saker kan du samle informasjon om kundene dine samtidig som du skaper personlige, effektive og proaktive kundeopplevelser.
Send vanskelige spørsmål til de riktige personene i virksomheten. Kundene dine har ulike behov - hjelp dem ved å tilpasse kommunikasjonen og kompetansen basert på problemene de ønsker å få løst.
Sorter ut hva som haster og ikke, men sørg for at ingenting blir liggende for lenge. Avtal rimelige responstider og hold kunden oppdatert. Hvis det er mulig, informer kunden om når han eller hun kan forvente et svar. Sørg også for å unngå cherry-picking, det vil si når ansatte bare velger å håndtere enkle spørsmål som er mest gunstige eller lønnsomme.
Finn en felles prosess hvor du mottar og svarer innkommende spørsmål på. Klargjør statusen til sakene og hvem som er ansvarlig for å ha løpende kontakt med kunden. Sørg for at alle sakene dine er samlet på ett sted, uavhengig av om du mottar spørsmålene via e-post, sosiale medier eller telefon.