Nøkkelen er å være tilgjengelig, svare raskt og handle raskt når kunder kontakter deg. Med et CRM-system som kan digitalisere prosessene øker sjansene dine for fornøyde kunder som handler mer. Med verdens ledende CRM-plattform, Salesforce, kan vi hjelpe deg med automatisering, analyse og kundedata. Siden den er skybasert kan dette også skaleres i takt med din bedrift.
Finn ut hvilke ressurser som skal brukes for å løse kundeproblemer og hvordan de skal fordeles for å sikre at kunden blir fornøyde. Når arbeidsflyten og reglene er definert, kan CRM-systemet hjelpe deg med å automatisere prosessene som gjentar seg ofte. Dette vil spare virksomheten for masse tid.
Hver kunde er unik. Ved å ha tilgjengelig og oppdatert informasjon om kundenes siste status og kjøp, kan du gi personlig og profesjonell service. Pass på at systemene dine er koblet godt sammen sånn at dataen er riktig hele tiden.
Sørg for å være der kundene er. Samle innkommende spørsmål fra alle kanaler i CRM-systemet ditt og få rask tilgang til data og historikken du trenger for å løse saken raskt.