Få full kontroll over kunderelasjonene dine, prosessene og innsikten. Ved å kombinere flere forskjellige løsninger innen organisasjonen, blir det enklere å skape en sammenhengende helhetsopplevelse for kundene dine. Salg, markedsføring og kundeservice er vanlige områder å kombinere i ett og samme system. Med Salesforce kan vi tilby komplette løsninger for alle typer kunderelasjoner.
Se på statistikk, rapporter og prognoser i CRM-systemet ditt, og la dashboards visualisere hvordan det står til med kundetilfredsheten, leveringsgraden eller salgsstatistikken. Få oversikt og innsikt i viktige nøkkeltall og KPI-er for å kunne handle raskt når det er nødvendig. Gode rapporter vil hjelpe deg i å lede bedriften i riktig retning.
Med automatisering og digitale verktøy kan du effektivisere flere kundeorienterte prosesser. I stedet for å bruke tid på lister i Excel, kalenderpåminnelser og andre typer manuelle oppgaver, kan ansatte fokusere på å bygge personlige relasjoner med kundene.
Å jobbe på en konsistent måte krever struktur og planlegging. Mange bedrifter bruker et CRM-system for å samle kundeinformasjon. Når du har struktur i din kundedata, blir det mye enklere å finne riktig informasjon og jobbe med det på en effektiv måte.